hoga hoga!!!!

hoga hoga!!!!

Sunday, March 20, 2011

-->>Alhamdulillah<<--

1st of all...aku sangat2 bersyukur giller coz nasib aku di takdirkan begini... mcm sedih la pulak... tapi yang aku bersyukur sebab dapat rumah dan roommate baru... bukan senang doh nk cari rumah untuk ditumpangkan, banyak giler dugaan... tapi apepun, keje da setle... =))


okey...arini AHAD merupakan hari yang paling best... perkara yang paling best adalah pegi solat subuh kat masjid... bukan senang doh nak uat camgini time hari cuti ni... selalu uat subuh gajah je...tapi alhamdulillah terbuka jugak hidayah untuk aku pagi ni....(walaupun terpaksa x bermakna x ikhlas tau)...


pabila sudah je berenang-renang dan berendam-rendam bersama roommate baru nie, renang pun pancit, kami pun kuar la pegi bersiar2 kat Mid Valley... tujuan utama pegi ke citu adalah untuk fight bowling je pun...bajet nak maen bowling Glowing in the Dark la.. tapi pegi awal sangat la... x sempat nak rasa men dalam gelap-gelap.. so kepada sesiapa yang nak maen dalam gelap 2, pegi la tengah ari cikit ye.. tp ingat, sesape yang pegi berdua 2 ati2 tau...


deal untuk tournament bowling nie, kami telah sebulat suara bersepakat, sesape yang kalah kena belanja sumthing... nak tau x kena pe?? belanja TROPHY je pun... bukan piala tau, tapi ice cream nestle Trophy.... ala, 2rget je pun tapi bermakna doh... walaupun aku just tempat kedua, disebabkan bola bertuah aku terlekat 2 kali, sebab 2 la yang last 2 x spare, tapi tetap fight la, janji x kalah... ;-p

<<xdak "luck" la>>

<<jangan jeles>>

No comments:

Post a Comment