hoga hoga!!!!

hoga hoga!!!!

Friday, November 12, 2010

...>>my 1st WeeK.<<...(bukan 1st time ye)

arrrr....!!!   dlm diam2,rpenye dh lma aku x update blog aku yg x sberapa nie...mcm la sebelum ni aku update tiap2 hari..he.. asyik tengok kawan2 aku je update,ade jugak yg baru buat blog dengan penuh bersemangat lagi, papepn WELCOME to BuskeN,smoga semakin bersemangat mengepost kt blog...>>pelik je ayat<<...

tapi aku kadang2 heran jugak, minggu ni macam minggu paling best je dalam hidup aku...walaupun macam2 perkara buruk dan baik berlaku... Lagipun, minggu ni adalah minggu 1st aku kembali hidup ke kehidupan sebagai seorang a_k_r..hehe..poyo ckit...

kt blog aku ni ade la aku letak lagu ckit, hayati elok2 ye, coz aku rsa lagu 2 mcm kena je dengan diri aku ni...tp jiwang ckit la, xpe, ckit2 je...heh... tapi lagu ni skali dengar memang untuk orang putus cinta, tp aku bukan begitu ye, xde aweks pn...huh

sebelum 2, masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat menyambut MAAL HIJRAH kpd smua umat Islam...make sure, perbarui azam supaya pada tahun baru ni boleh memberi kita ckit sebanyak manfaat dan dapat menghindarkan diri dari perbuatan keji dan mungkar... target aku pada bulan yg baik ni just nk abiskan cite SMALLVILLE je...tgk dari time exam week lagi,haram x abis2... sjeje nk tengok dari awal.. sekarang pun baru season4, tgal lagi 6 season untuk capai 10 smua...huh...


 <<sekali pandang sejibik macam aku>>

disamping itu jugak...sambil melayan dan mengisi masa lapang semasa cuti sem di UPNM ni, aku sedang cibuk join LIGA JUARA2 PES...sekarang dh masuk 2nd League,baru je mula...dengan kekalahan teruk semasa League pertama amat menghampakan aku...ingat MAN U aku mntap je PES2011, tp macam hampeh...Rooney gemuk sangat,lebih BMI kut...tp permulaan 2nd League ni memang terbaik la dengan kemenangan 3kali berturut2,dorang tumpas dengan team BARCELONA yg dibeli dari kawan aku(x guna duit pn) ...harap menang la League kali nie



Bagi mengeratkan lagi tali pusat dan persahabatan diantara ahli rumah aku ni...aku baru je organise funtion rumah 6-8 uat kali ke-3 malam tadi...memang tebaik la...spa x join rugi giller...macam besa la menunye...(satey + wafle+nasi impik)...memang kenyang giler la(walauun perut aku besaq)...hehe.... kat cni ade la pic2 kerenah budak2 rumah aku...


<<stock baru sampai>>



<<bajet hot>>


 <<rajinnye...anak teruna sapa lani>>


 

 

 <<still hot>>






<<no glojoh2..>>



<<ada makhluk asing la kt situ...jihe pnye..>>


jadi la cikit2,,,stg pelik2 jugak yang kluar kt sini...cau2...enjoy ur life...














2 comments: